Och nu skall jag berätta varför jag blev så djävla förbannad.
Jo, en av dom allra värsta borrelia
foliehattarna (vän med Benny Sellberg, läs här:
viewtopic.php?f=11&t=6305&start=270#p64557) verkar ha startat ett "bluffkonto" på facebook där hon har
bytt ut sitt riktiga efternamn mot ett påhittat och så skrev hon följande i en svarskommentar under ett inlägg som handlade om
postcovid i FSI-ledarens offentliga grupp för 3 dagar sedan:
Kan du berätta mer om vad Björn Olsen sa? Har han vänt kappan efter covidvinden? För ett antal år sen förnekade han ju kroniska infektioner, och deklamerade att "borreliaspöken" skulle drivas ut på hans lilla klinik. Jag hade för övrigt ett samtal med honom nåt år innan den öppnade, där jag bad Akademiska att starta en multidiscliplinär mottagning för fästingburna kroniska infektioner, min idé liknar faktiskt de mottagningar som uppstod efter covid här och var, och som nu snabbt håller på att monteras ner fast de behövs mer än nånsin. Istället startades en parodi på mitt förslag, dit inga kritiker av hans koncept var välkomna, och där de som tog sig genom nålsögat var tvungna att skriva på ett märkligt kontrakt för att få bli patienter. Var det 2 eller 3 patienter de hittade sammanlagt av över 100, som hade kvarvarande infektioner? Beroende på fel diagnostiska metoder?
Läs mer här:
viewtopic.php?f=8&t=6339&start=540#p64506 .