MEWAS, a Swedish critical covid-19 group that spreads lies about Sweden
Re: MEWAS, a Swedish critical covid-19 group that spreads lies about Sweden
Det är inte så där värst lyckat att både bevisa att man inte förstår svenska och heller inte har en aning om hur det fungerar i Sverige vilket MEWAS så ofta gör.
Några exempel kan hittas här: viewtopic.php?f=8&t=6371&start=30#p65721 och i svaren efter detta.
Några exempel kan hittas här: viewtopic.php?f=8&t=6371&start=30#p65721 och i svaren efter detta.
Jag har en liten hälsning till MEWAS-holländaren med anledning av hans sista inlägg postat för 2 timmar sedan på hans vägg på facebook.
Det kvittar fullständigt om du så ljuger 5 345 793 ggr och påstår att man har använt flockimmunitets-strategin i Sverige, för man har lik förbannat tagit bort restriktionerna i Sverige tack vare hög vaccinationstäckning och hanterar numera smittan på samma sätt som en säsongs-influensa!
Dvs, det samma som resten av dom nordiska länderna gör!
Dom rekommendationer (från FoHM) som gäller just nu kan hittas här: viewtopic.php?f=8&t=6371&start=10#p65545 .
En annan jubelidiot (ofta citerad av MEWAS) kan hittas här: viewtopic.php?f=8&t=6360#p65761 .
Det kvittar fullständigt om du så ljuger 5 345 793 ggr och påstår att man har använt flockimmunitets-strategin i Sverige, för man har lik förbannat tagit bort restriktionerna i Sverige tack vare hög vaccinationstäckning och hanterar numera smittan på samma sätt som en säsongs-influensa!
Dvs, det samma som resten av dom nordiska länderna gör!
Dom rekommendationer (från FoHM) som gäller just nu kan hittas här: viewtopic.php?f=8&t=6371&start=10#p65545 .
En annan jubelidiot (ofta citerad av MEWAS) kan hittas här: viewtopic.php?f=8&t=6360#p65761 .
MEWAS-italienskan är en falsk och lögnspridande padda! Läs här: viewtopic.php?f=8&t=6351&start=250#p65770 . 
Tillägg senare:
Läs även här: viewtopic.php?f=8&t=6351&start=260#p65778 .

Tillägg senare:
Läs även här: viewtopic.php?f=8&t=6351&start=260#p65778 .
Last edited by X-member on Fri 30 Dec 2022 21:15, edited 1 time in total.
Detta hör ihop med föregående svar.
Jodå, jag har faktiskt funderat på att använda lite "mildare uttryck" men det skulle ju också vara falskt för den där kärringen och hela förbannade MEWAS är ju så innehelvetes djävliga och falska att man blir rosenrasande förbannad!
Läs tex här: viewtopic.php?f=8&t=6351&start=240#p65655 .
Jodå, jag har faktiskt funderat på att använda lite "mildare uttryck" men det skulle ju också vara falskt för den där kärringen och hela förbannade MEWAS är ju så innehelvetes djävliga och falska att man blir rosenrasande förbannad!

Läs tex här: viewtopic.php?f=8&t=6351&start=240#p65655 .
Detta, redan postat i annat ämne, hör förstås även hemma i detta ämne.
Inlägg postat av Zero Covid-Eric (medlem i MEWAS) på hans vägg på facebook för 25 minuter sedan:
Inlägg postat av Zero Covid-Eric (medlem i MEWAS) på hans vägg på facebook för 25 minuter sedan:
Min egna kommentar: Att det i början (huvudsakligen) var SD:are som spred ut lögnen att man använde flockimmunitets-strategin i Sverige och att MEWAS sedan fortsatte med idiotin, det har han tydligen ännu inte fattat.Om man fortfarande hyllar Tegnell så delar man antagligen hans rasism och ableism. Lika bra att erkänna att ni röstar på SD också.
Tillägg till svaret ovan.
Han påstår förövrigt att hela förbannade norden är rasister då dom ju inte gör som han (och MEWAS) "beordrar" dvs inför Zero Covid-strategin!
Läs vad jag menar ovan här: viewtopic.php?f=8&t=6331&start=1660#p64889 .
Han påstår förövrigt att hela förbannade norden är rasister då dom ju inte gör som han (och MEWAS) "beordrar" dvs inför Zero Covid-strategin!
Läs vad jag menar ovan här: viewtopic.php?f=8&t=6331&start=1660#p64889 .
Jag återgår nu till det jag postade här: viewtopic.php?f=8&t=6331&start=1690#p65805 och detta gäller ordet "ableism".
Zero Covid-Eric menar alltså att hela förbannade världens befolkning skall påtvingas ett andningsskydd bara för att han själv är handikappad!
Och då kritiserar han faktiskt tom WHO för dom anser nämligen (när man har uppnått en hög vaccinationstäckning alltså) att folk i riskgrupp bör skydda sig själva!
Jag lägger även in denna länk i detta svar (ifall någon behöver veta vad ordet betyder):
Ableism (Wikipedia)
https://en.wikipedia.org/wiki/Ableism
Zero Covid-Eric menar alltså att hela förbannade världens befolkning skall påtvingas ett andningsskydd bara för att han själv är handikappad!
Och då kritiserar han faktiskt tom WHO för dom anser nämligen (när man har uppnått en hög vaccinationstäckning alltså) att folk i riskgrupp bör skydda sig själva!
Jag lägger även in denna länk i detta svar (ifall någon behöver veta vad ordet betyder):
Ableism (Wikipedia)
https://en.wikipedia.org/wiki/Ableism
Detta hör ihop med det jag postade här: viewtopic.php?f=8&t=6331&start=1690#p65805 .
Svarskommentar postad av MEWAS-holländaren för ca 20 minuter sedan:
Tillägg:
Förövrigt så finns det säkerligen även SD:are som anser att det jag har postat här (dvs, att man skulle ha använt flockimmunitets-strategin i Sverige): viewtopic.php?f=8&t=6331&start=1690#p65763 är ren och skär lögn.
Svarskommentar postad av MEWAS-holländaren för ca 20 minuter sedan:
Min egna kommentar: Han menar följaktligen att han har blockat folk som tycker att man har gjort rätt i Sverige.Gott nytt år, Eric.! Jag har blockad två SD fascister från min sida.
Tillägg:
Förövrigt så finns det säkerligen även SD:are som anser att det jag har postat här (dvs, att man skulle ha använt flockimmunitets-strategin i Sverige): viewtopic.php?f=8&t=6331&start=1690#p65763 är ren och skär lögn.
Jag tror att jag var lite otydlig i mitt tillägg i föregående svar.
Vad jag menar är alltså att dom kan ha blockat personer som försökte hjälpa dom med korrekta fakta så att dom inte gör bort sig ännu mer.
Det kan faktiskt tom ha varit personer från svenska myndigheter som försöker få stopp på det förbannade jiddret.
Vad jag menar är alltså att dom kan ha blockat personer som försökte hjälpa dom med korrekta fakta så att dom inte gör bort sig ännu mer.
Det kan faktiskt tom ha varit personer från svenska myndigheter som försöker få stopp på det förbannade jiddret.

Inlägg postat av MEWAS-holländaren på hans vägg på facebook för 6 timmar sedan:
Och då är det ju alltså istället rekommendationer för säsongs-influensa som gäller!
Förbannade MEWAS-ärthjärnor!
Dom rekommendationer som gäller i Sverige just nu kan hittas här: viewtopic.php?f=8&t=6376 .
Min egna kommentar: Det är ta mig fan något som inte står rätt till i MEWAS. För hur sjutton kan idioten ovan ha missat att man har klassat om sjukdomen i alla dom nordiska länderna (och så säkert även i många andra länder) tack vare hög vaccinations-täckning och numera istället hanterar smittan på samma sätt som en säsongs-influensa?Another main point for me in 2022 was Omicron. Around February I realised that no new measures were being taken here and elsewhere, to control it. I suspected that business and industry had become fed up with expensive, profit limiting, measures. They demanded an end to them. I was right: the Netherlands and the UK, with Australia and New Zealand, announced the stop. The head physician in the Netherlands was explicit: anything new was to be left to "the sectors," to implement. He meant the business areas. Australia's PM had similar messages.
.....Since nothing is being done, humankind might be dying right now. Nobody seems to care. HAPPY 2023!
Och då är det ju alltså istället rekommendationer för säsongs-influensa som gäller!
Förbannade MEWAS-ärthjärnor!

Dom rekommendationer som gäller i Sverige just nu kan hittas här: viewtopic.php?f=8&t=6376 .