Här kommer några klipp från ett inlägg skrivet av flockidioten Cristhine Cicki Hellsten Kerslow postat i den offentliga facebookgruppen: Coronavirus (COVID-19) Sverige den 4 september 2020:
Det är deprimerande när man tittar i backspegeln och inser att det troligtvis aldrig funnits någon plan för att skydda människor.
-Triage infördes för alla över 60 med underliggande sjukdomar
Min egna kommentar: Kan vi nu ha hittat vem det var som även lurade MEWAS?Detta var i början, sedan har det bara fyllts på med den ena ursäkten efter den andra till varför åtgärder inte satts in för att trycka ned smittspridningen.
I början av pandemin så förutsåg jag att mängder av människor kommer att börja sprida lögner samt även att många kommer att bli polisanmälda, men denna kvinna (som jobbar som högstadielärare i Sverige) går ännu lös och skriver fortfarande offentligt på facebook, trots att mängder av människor vid det här laget borde vara skitförbannade på henne för att dom trott att det hon skrivit var sant.
Saknar hon möjligen en hjärna?
Läs gärna även denna kvinnas (och MEWAS-ledaren Keith Beggs) reaktion när dom fick veta (i februari 2022) att dom har ljugit hela tiden vilket hittas här: viewtopic.php?f=8&t=6331&start=680#p58651 .
Tillägg senare:
Kollade nu även upp vilka det var som hade delat detta inlägg och det hade tom admins i MEWAS 2.0 gjort, så jag har alltså gissat helt rätt!