MEWAS, a Swedish critical covid-19 group that spreads lies about Sweden

Here you can socialize and have fun with other board members, and talk about all sorts of topics that are not related to Lyme disease.
X-member

Re: MEWAS, a Swedish critical covid-19 group that spreads lies about Sweden

Post by X-member » Tue 26 Oct 2021 11:43

Här kommer ett inlägg skrivet av en admin (som heter Eric i förnamn*) i facebookgruppen: MEWAS 2.0 och delat på twitter av irländaren och MEWAS-ledaren Keith Begg 24 oktober 2021:
Hur länge ska signatären och den svenska översättaren av det högerextrema manifestet Great Barrington Declaration, som WHO kallar farligt, oetiskt och ovetenskapligt, få ljuga och sprida förtal om forskare och aktivister som kämpar för en solidarisk pandemihantering?
Min egna (mycket spydiga) motfråga: Här länge skall MEWAS sprida lögner om den svenska corona-hanteringen? Tills alla i MEWAS har hamnat bakom galler kanske?

* Hans efternamn kan hittas här: viewtopic.php?f=8&t=6331#p55468 .
Last edited by X-member on Tue 26 Oct 2021 11:58, edited 1 time in total.

X-member

Post by X-member » Tue 26 Oct 2021 11:51

Tillägg till svaret ovan.

Jag, liksom över 10 miljoner andra är faktiskt svenska medborgare, och det är djävligt många av dessa som har tröttnat på MEWAS lögner om den svenska corona-hanteringen.

Man har inte använt flockimmunitets-strategin i Sverige (läs här: viewtopic.php?f=8&t=6331#p55458 och här: viewtopic.php?f=8&t=6331&start=120#p56224 ), men det fattar tydligen inte ärthjärnorna i MEWAS hur många det än är som säger till dom! :twisted:

X-member

Post by X-member » Tue 26 Oct 2021 12:01

MEWAS ärthjärnor gjorde bort sig så innihelvete i svensk media i februari 2021 vilket kan hittas här: viewtopic.php?f=8&t=6331#p55456 .

Men det har tydligen MEWAS ärthjärnor ännu inte förstått!

X-member

Post by X-member » Tue 26 Oct 2021 12:20

Jag återgår nu lite till det som ärthjärnan Eric (admin i MEWAS 2.0) skrev vilket jag postade här: viewtopic.php?f=8&t=6331&start=150#p56390 .

1: I Sverige har vi en socialdemokratisk statsminister! S är ett vänsterpolitiskt parti, och inte högerextremt!
2: I Sverige har vi demokrati (vilket innebär att det är den svenska befolkningen som har valt ovanstående), och detta ändras inte bara för att MEWAS sprider lögner om den svenska corona-hanteringen offentligt på nätet!
3: Så om minoritetsgruppen: MEWAS vill ändra på hur man gör i Sverige som måste MEWAS faktiskt införa diktatur i Sverige.

Jag summerar med en fråga: Vilka politiker eller andra "makter" är det som ligger bakom MEWAS försök att införa diktatur i Sverige?

Extremvänstern? Brunskjortor? Ärthjärnor?

X-member

Post by X-member » Tue 26 Oct 2021 14:06

Här kommer ett klipp från ett inlägg postat av irländaren och MEWAS-ledaren Keith Begg på twitter för ca 1 timma sedan idag, 26 oktober 2021:
SWEDEN: Welcome to the land of pseudo-science, misinformation, and adversity to international scientific evidence.
Min egna (djävligt spydiga) kommentar: Välkomna till MEWAS ärthjärnor! Dom hittas numera lite varstans offentligt på nätet, dock inte i några seriösa medier, för där blir dom nämligen avslöjade som ärthjärnor! Läs mer tex här: viewtopic.php?f=8&t=6331&p=56400#p56392 .

X-member

Post by X-member » Tue 26 Oct 2021 20:40

Här kommer ett inlägg skrivet av en person med ett finskt namn delat av MEWAS på twitter för 4 timmar sedan idag, 26 oktober 2021:
This is a great thread documenting how the mad architects of Sweden's failed pandemic response tried to manipulate and mislead not only their own country, but others too👇#COVID19 #sweden #coronasweden #coronasverige #hubris
Min egna (djävligt förbannade) kommentar: Om någon svensk person har föreslagit för någon utländsk person att man skall använda flockimmunitets-strategin i något land är för helvete (ursäkta) inga som helst bevis för att man har använt flockimmunitets-strategin i Sverige! :evil:

Läs gärna även här: viewtopic.php?f=8&t=6327&start=3980#p56413 där ni kan se att det förbanne mig (ursäkta) finns intelligentare personer i Norge!

X-member

Post by X-member » Tue 26 Oct 2021 20:51

Varför anser jag då att finnen (se föregående svar) är en sådan djävla jubelidiot?

Jo, för om vi nu verkligen hade använt flockimmunitets-strategin i Sverige, dvs låtit viruset "härja fritt" så hade vi (med största sannolikhet) uppnått flockimmunitet redan förra året i Sverige!

X-member

Post by X-member » Tue 26 Oct 2021 21:04

Detta hör ihop med dom båda föregående svaren. Och detta är hämtat från ett annat ämne här i forumet.

En svensk journalist (Johanna Frändén) har sagt följande vilket en manlig flockidiot (som heter Stefan i förnamn) hade delat i ett inlägg i den högerpolitiska flockidiotgruppen: Coronaviruset - Folkets förtroende är förbrukat:
Sveriges dödstal i coronaligan är fruktansvärt mellanmjölkiga. Mitt i klassen, sticker inte ut åt något håll, går inte att bygga ett case kring. Ni får hitta något nytt nu. På riktigt.
Min egna kommentar: Det som journalisten säger ovan, bevisar faktiskt att vi inte använder flockimmunitets-strategin i Sverige. Och hon har fullständigt rätt, flockidioterna får helt enkelt hitta på något annat...

Vad ville jag säga med detta egentligen?

Jo, att ärthjärnorna i landsförrädargruppen: MEWAS inte ens kommer att kunna lura några svenska journalister...

Och ärthjärnorna är dessutom redan avslöjade av svensk media i februari 2021, vilket ni kan läsa här: viewtopic.php?f=8&t=6331#p55456 .

X-member

Post by X-member » Tue 26 Oct 2021 21:16

Och nu upprepar jag vad jag har sagt tidigare.

Det finns faktiskt bara en enda "utväg" för MEWAS, och det är att be hela den svenska befolkningen om ursäkt!

X-member

Post by X-member » Wed 27 Oct 2021 11:38

Detta hör ihop med föregående svar.

Här kommer ett inlägg postat på twitter av irländaren och MEWAS-ledaren Keith Begg för ca 15 minuter sedan, idag 27 oktober 2021:
The following headlines have appeared in European newspapers about #Sweden. One might think they related to #COVID19 but they don`t.
1. Sweden is the most dangerous country in Europe
2. A dark shadow lies over Sweden and they look to #Denmark to find answers.
Min egna kommentar: Det hade inte varit det minsta farligt att klaga på vad som varit fel i Sverige när det gäller covid-19, men MEWAS har alltså istället valt att ljuga = landsförräderi!

Läs gärna även här: viewtopic.php?f=8&t=6327&start=3990#p56424 .

Post Reply