The Swedish association Covid-19, School and Children

Here you can socialize and have fun with other board members, and talk about all sorts of topics that are not related to Lyme disease.
X-member

Re: The Swedish association Covid-19, School and Children

Post by X-member » Sun 11 Dec 2022 20:40

Detta hör ihop med det jag postade här: viewtopic.php?f=8&t=6367&start=10#p65274 .

Dvs, att jag misstänker att "barn-och-skola-föreningen" inte har minsta aning om på vilka grunder som WHO kommer att säga att pandemin är över.

Och jag skall nu berätta varför jag tror detta.

Jo, det är så att MEWAS-italienskan (ordförande i denna förening) idag har postat en felcitering av WHO på sin vägg på facebook där man skall luras att tro att WHO har sagt att man inte "får lov" att ta bort några åtgärder fastän man har uppnått en hög vaccinations-täckning.

Den felciteringen kommer dom nog (om dom inte passar sig och slutar omgående) att få fan för till slut! :evil:

X-member

Post by X-member » Sun 11 Dec 2022 21:01

Mask-skåningen har länkat till söndagens "dialog" (med Andrew Ewing) på sin vägg på facebook idag och så skriver han följande:
viktigt att se...
om skadorna du får av covid som staten vägrar tala om
Min egna kommentar: Allvarligt talat...även i Sverige kan man för helvete se att folk har blivit skadade av infektionen.

Djävla jidder! :twisted:

Jag har nämnt lite om denna "dialog" här: viewtopic.php?f=8&t=6367&start=10#p65273 .

X-member

Post by X-member » Sun 11 Dec 2022 21:06

Tillägg till svaret ovan.

Hahaha, Andrew Ewing säger senare i denna "dialog" att man faktiskt måste "skydda sig själv" när man kan.

Javisst, det skall ta mig fan inte "staten" behöva "beordra folk"...

(Vilket ju faktiskt var vad jag skrev här: viewtopic.php?f=8&t=6331&start=1670#p65234 .)

X-member

Post by X-member » Sun 11 Dec 2022 21:20

Bäst jag förklarar lite tydligare vad jag menar i svaret ovan.

Flockidioterna och Zero Covid-idioterna kan se sig i stjärnorna efter att mask-tvång i Sverige, för man får faktiskt inte lov att tvinga helt friska och fullvaccinerade personer att sätta på sig ett andningsskydd i Sverige!

Men det är ju tillåtet att använda detta i Sverige, så jag tycker nog att dom bara skall be myndigheterna (och skolorna) om att dom "tipsar" folk om att det är säkrare med ett andningsskydd jämfört med munskydd!

Och att dela en moderat-tomtes twitter-inlägg är faktiskt rätt så värdelöst. Läs mer här: viewtopic.php?f=8&t=6346&start=20#p65267 .

Eller med lite enklare ord: Coronakommissionen har faktiskt inte helt rätt i sitt "gnäll"...

X-member

Post by X-member » Mon 12 Dec 2022 9:02

Detta hör ihop med det jag postade här: viewtopic.php?f=8&t=6351&start=190#p65275 .

Inlägg postat av mask-skåningen (medlem i denna förening) på hans vägg på facebook för en timma sedan (och det är nog Sydkorea han talar om):
😢Sorgligt...Korea går all in för vaccinet
Myndigheterna i Korea planerar för att ta bort maskkrav inomhus t ex i skolor och affärer samt restauranger.
Men det är när nuvarande covidvåg ebbar ut någon gång i början av nästa år.
Hur det blir med kollektivtrafiken skjuts fortfarande på framtiden.
Man får hoppas folket har kvar förnuftet och fortsätter bära sina masker trots att kravet släpps. 😢
Min egna (lite roade) kommentar: Jaså, det gick inte att lura Sydkorea heller? ;)

X-member

Post by X-member » Thu 15 Dec 2022 12:05

Klipp från inlägg postat i den offentliga facebookgruppen: Vi som vill se munskyddskrav i Sverige:
Elisa Bastiani
54 m ·

NU PÅ SÖNDAG SÄTTER VI OSS I STUDION EN TIMME OCH SÄNDER VÅRT NYA AVSNITT AV 'DIALOG.'
Tanken är att vi ska sända varje söndag kväll - helst med gäster och gärna med något speciellt tema - och alltid i dialog med alla som önskar.
Veckans dialog är med Tobias Petersson, medlem i förening, aktivist och engagerad i frågan om andningsskydd.
Veckans tema är "Att skydda sig under jullovet"
Kom gärna med frågor eller kommentarer - det går att chatta under tiden eller mejla innan sändning. Efteråt läggs videoklippen ut.
HJÄRTLIGT VÄLKOMMEN!

https://www.facebook.com/dialog.diskuss ... tbildning/
Läs gärna även här: viewtopic.php?f=8&t=6371#p65328 .

X-member

Post by X-member » Thu 15 Dec 2022 21:36

Detta hör ihop med föregående svar.

Detta (redan postat i annat ämne) tycker jag nog även hör hemma i detta ämne, då mask-skåningen ju faktiskt skall tala i söndagens "dialog":

Inlägg postat av mask-skåningen på hans vägg på facebook igår (det var visst någon artikel som hade "skrivit fel" igen)
Förnekelse är äckligt
varför ljuga för läsarna?
Pandemin är inte över
samtidigt är den över
Media bidrar till smittspridningen!
Media och svenska maskofoba karriärsdrivna läkare som inte vågar sätta sig upp mot makten
Svensk Vård är PRIMITIV, BARBARISK, EFTER i utvecklingen!
Politikerna är skyldiga!
Min egna kommentar: Jag tror inte att "barn-och-skola-föreningen" ens har använt hjärnan när dom bjöd in denna fjomp!

Läs gärna även här: viewtopic.php?f=8&t=6371#p65360 .

X-member

Post by X-member » Fri 16 Dec 2022 18:46

Jag vet inte om jag upprepar mig nu, men då MEWAS-italienskan nu återigen (för vilken gång i ordningen vet jag inte) "låtsas" (på sin vägg på facebook) att hon fortfarande inte vet vilken corona-strategi som man har använt i Sverige så vill jag bara säga några saker.

Detta kommer inte att underlätta införandet av varken andningsskydd i skolorna eller några andra åtgärder, utan detta innebär nog bara att italienskan istället kommer att betraktas som en landsförrädare då hon ju faktiskt ljuger offentligt i avsikt att djävlas med hela förbannade Sverige! :twisted:

Jag tycker nog att det skulle vara en god ide att hon (och hennes vänner) istället läser på om vad Tidö-avtalet faktiskt handlade om!

Läs tex här: viewtopic.php?f=8&t=6354&start=430#p65391 .
Last edited by X-member on Fri 16 Dec 2022 19:42, edited 1 time in total.

X-member

Post by X-member » Fri 16 Dec 2022 18:54

Tillägg till svaret ovan.

Här kommer även en svarskommentar postat av en man under italienskans lögnspridnings-inlägg:
Nu hägrar multipel flockimunitet 😮, men låt oss vara ärliga; över 22000 har redan uppnått evig flockimunitet mot allt ⚰✝️
⚫ humor
Min egna kommentar: Inget land har lyckats uppnå flockimmunitet med hjälp av corona-vaccinerna så då har väl även alla andra länder avlivat sin befolkning skulle jag tro!

Djävla jubelidioter! :twisted:

Läs vad jag menar ovan här: viewtopic.php?f=8&t=6342 .

Det var ta mig fan inte konstigt alls att Nils Funcke trodde att MEWAS var antivaxxers!

Jag tycker inte att "barn-och-skola-föreningen" ens skall be om att även helt friska barn skall få vaccin, för några vacciner det vill dom ju ta mig fan inte ha! :evil:

(Flockimmunitet är ju uppenbarligen mord enligt dom.)

X-member

Post by X-member » Fri 16 Dec 2022 19:49

Förlåt röran (och att jag sedan fick ta bort lite), men jag blev så helvetiskt förbannad att jag ta mig fan inte visste vad jag skrev.

Klipp från föregående svar, flockidioten skrev följande:
Nu hägrar multipel flockimunitet
Han menar alltså att man inte kommer att göra ett förbannade piss när det gäller dom andra smittorna som sprids just nu i Sverige heller!

Detta är givetvis också ren och skär lögn!

(Bäst jag förtydligar: Dom menar ju att alla smittor som sprids just nu beror på nedsatt immunförsvar efter en genomgången covid-infektion...vilket dom dock inte har kunnat bevisa, men dom älskar ju att snacka skit.)

Tillägg:

Och nu bevisade dom också att det var exakt dom menade, för här kommer en svarskommentar till postad av en annan man alldeles nyss:
Och närmare och närmare kommer vi - till ingen immunitet alls.

Post Reply